viernes, marzo 10, 2006

Scotland's trip 6th day

Diu ma mare: "Si estàs bé per sortir la nit anterior, també ho estàs per anar a treballar", i és cert, perquè em vaig llevar al cap de 4 hores com un campeon, em vaig dutxar, a la dutxa que fa soroll, no us he parlat d'ella oi? hi han 4 dutxes comunes, la primera la millor, la segona no va la llum, la tercera fa soroll de l'estractor i la quarta funciona a rafagues. Doncs això em vaig dutxar i vaig marxar cap a l'hospital, on em vaig passar el matí fent tests d'escala de Glasgow als pacients, després parlant amb la meva infermera em va arribar el moment d'indignació, les infermeres a escòcia no poden punxar res, no poden posar vies ni res si no fan com un posgrau, sempre ho ha de fer un doctor, increible, vaia retràs que tenen aquí.
Una vegada arribo a casa cansat a més no poder i plegant aviat, m'en vaig a estirar, i a la que toco amb l'esquena el llit arriba la companyia de l'anell, així que som-hi de compres, a mig camí ens truquen els d'Ubeda per anar a passejar abans que no marxin ells, els anem a buscar i apa a passejar una bona estona, després cap a l'hostal per a que ells puguin fer el sopar, llabors m'en vaig amb un d'ells a preparar el sopar a la cuina, els hi faltaba pa per fer els sanguitxs, així que els van mangar de la rebotica de l'hostal jeje. Vem acabar de fer de xef i vem anar a fer-nos les ultimes fotos amb ells aquí l'hostal, seguidament els vem acompanyar a l'estació d'autobusus on els vem despedir.

De tornada vem sentir una olor de mcRata i vem mirar-nos pensant.. mm perquè no? així que vem sopar una hamburguesa d'aquelles dubtoses.

Dormir i cierre, el final d la nit intento fer memòria pro no recordo que més vem fer, suposo que directes a dormir.

Hi han més fotos!!!!!!!

PARA LOS DE UBEDA: pos eso, que un placer conoceros Monsters que soys unos Monsters! y que sabeis que teneis casa en Catalunya, y ya me llamareis o me enviais un mail cuando querais. Y finalmente que sepais que Fiera es "BEAST"

1 comentario:

Anónimo dijo...

Carleeeees!vaia vidorra que t'estàs montant, me'n alegro que tot us estigui anant moltbé,disfruta al màxim aquests dies que ja et queda menys per la tornada. Per aquí x part meva tot bé, treballant a l'agència i ara amb exàmens.A disfrutar!1petó :)