jueves, marzo 30, 2006

Tornada al CAP

En aquestes 2 setmanes m'he trobat amb uns canvis al meu CAP, resulta ser que han arribat noves companyes de pràctiques, unes que ja coneixia i amb qui m'hi avinc molt i d'altres que he conegut recentment, entre elles una noia que ha vingut d'erasmus i la qual mirem de fer que se senti com a casa, després de l'experiència a l'extranger penso que un cop de mà sempre va bé. Hem fet un bon grup on ens ajudem els uns als altres, i on aprenem els uns dels altres, així doncs penso que la cosa rutlla molt bé.
Arran de la bona relació que tenim amb tota la gent del CAP, l'altre dia ens van proposar anar a un simposium a Port Aventura sobre obesitat infantil, però abans d'ahir ens van negar anar-hi tots perquè erem masses, jo vaig pensar que això no podia ser, i després d'insistir i enviar un fax amb les dades dels que voliem anar, avui m'han trucat per confirmar que hi podem anar tots, amb lo qual aquest dissabte estaré de simposium :P

No hay comentarios: